fbpx

Szkolenie Google Ads - praktyczne warsztaty

szkolenia google ads

Wykorzystaj potencjał Google Ads w praktyce. Dedykowane szkolenia i warsztaty zapewniają szczegółowe zrozumienie funkcjonalności ciągle rozwijającego się narzędzia reklamowego Google Ads. Dowiedz się jak wykorzystać wartościową wiedzę do osiągnięcia maksimum możliwości.

Prowadzone szkolenia z Google Ads są skupione na praktycznym zrozumieniu funkcjonowania i wykorzystaniu w maksimum reklam Google. Całość oparta na danych, doświadczeniu i wiedzy specjalisty z ponad 11-letnim doświadczeniem zawodowym w Google Ads i marketingu internetowym.

Szkolenie z Google Ads – podstawowe i zaawansowane

Szkolenia z Google Ads na różnych poziomach zaawansowania (podstawowy, średnio-zaawansowany i zaawansowany) są dedykowane dla osób i zespołów, które pragną zdobyć kompleksową wiedzę, podaną w przystępny i praktyczny sposób. Naucz się jak skutecznie dotrzeć do swoich klientów w Internecie.

Celem jest nauka samodzielnego realizowania i optymalizacji kampanii Google Ads oraz umiejętności weryfikowania efektywności działań agencji czy firm, które do tej pory obsługiwały Twoje kampanie.

Szkolenie dedykowane, 1:1 indywidualne z Google Ads

Cześć, jestem tu, aby wspomóc Cię w szkoleniu i rozwoju Twojego działu marketingu czy sprzedaży. Indywidualne szkolenia z Google Ads są moją specjalnością, a dla firm i większych grup oferuję dedykowany program ramowy, dostosowany do Twoich potrzeb i możliwości. Chodzi przecież o jedno – skupiam się na Twoim biznesie i branży, pomagając Ci w pełni wykorzystać zdobyte umiejętności.

Twój biznes, Twoje wybory – spersonalizowane szkolenia dla firm i większych grup

Masz swoje priorytety? Są zagadnienia, które Cię specjalnie interesują, a inne są dla Ciebie mniej istotne? To absolutnie żaden problem! Stworzę dla Ciebie plan szkolenia lub warsztatów, który będzie idealnie odpowiadał Twoim wymaganiom.

Bezpośrednia praca na Twoim koncie Google Ads

Podczas naszego szkolenia przygotowujesz i optymalizujesz kampanie Google Ads, które masz możliwość uruchomić jeszcze podczas trwania szkolenia. To szansa na poszerzenie Twoich cyfrowych kompetencji oraz kompetencji Twoich pracowników. Dzięki temu, rozwijasz biznes, pozyskujesz nowych klientów i sprzedajesz więcej.

Szkolenie indywidualne – bez względu na miejsce

Szkolenie może odbyć się online lub stacjonarnie, w formie indywidualnej 1:1 lub dla grupowej. Rekomenduję praktyczne szkolenie z warsztatami, gdzie możemy pracować na obecnie prowadzonych kampaniach lub utworzeniu nowego konta dla Twojego biznesu.

Zanurz się w dodatkowe narzędzia Google

Zapewnię Ci także szkolenie z dodatkowych narzędzi i obsługi, takich jak Google Analytics 4, Google Tag Manager, Google Ads Edytor, Google Search Console. To dodatkowy bonus, który pozwoli Ci jeszcze bardziej zrozumieć działanie systemu Google.

Warsztaty Google Ads – szkolenia dostosowane do Twoich potrzeb

Warsztaty Google Ads są projektowane z myślą o indywidualnych potrzebach każdej osoby i zespołu w firmie. Tu nie ma sztywnych ram – każde szkolenie jest tak unikalne jak Twoje potrzeby biznesowe.

Możliwości Google Ads i zrozumienie Lejka Sprzedażowego

Podczas naszych warsztatów z Google Ads nauczysz się jak skutecznie docierać do swoich klientów na różnych etapach lejka sprzedażowego. Ale to nie wszystko! Poznasz również metody optymalizacji kampanii, dzięki czemu zwiększysz zysk z inwestycji. Prowadzone warsztaty to nie tylko teoria, ale przede wszystkim praktyka.

Analizuj efektywność działań zewnętrznych firm

Czy współpracujesz z firmą zewnętrzną, taką jak agencja marketingowa lub freelancer? Na warsztatach nauczysz się jak analizować efektywność ich działań. To wiedza, która pozwoli Ci podejmować świadome decyzje o dalszej współpracy.

Pamiętaj, że warsztaty to inwestycja, która przyniesie Ci wymierne korzyści. Twoje umiejętności z Google Ads będą nie do zastąpienia.

Format szkoleń, warsztatów Google Ads

Prowadzę szkolenia w wielu różnych formułach – od krótkich, kilkugodzinnych sesji, które dostarczają szybkiego zastrzyku wiedzy, po intensywne, kilkudniowe lub cykliczne warsztaty, które prowadzą do głębokiego zrozumienia Google Ads.

Jak wygląda proces szkoleniowy?

1. Konsultacje

Rozpoczynam od badania potrzeb Twojej firmy i zespołu. Analizuję specyfikę branży, w której działasz i proponuję wstępne rozwiązanie szkoleniowe. Współpraca rozpoczyna się od zrozumienia, gdzie jesteś teraz i dokąd chcesz dążyć w biznesie.

2. Szczegóły agendy

Kiedy już znam Twoje potrzeby biznesowe, ustalamy ostateczny kształt oferty. Decydujemy o liczbie uczestników, omawiamy szczegóły, daty i formę szkoleń. Wszystko, aby jak najlepiej dopasować naszą współpracę do Twoich oczekiwań.

3. Umowa

Załatwiamy wszelkie formalności, abyś mógł czuć się bezpieczny. Przesyłam Ci umowę do akceptacji - to gwarancja, że wszystko przebiegnie zgodnie z planem.

4. Szkolenie

Przeprowadzam szkolenie, podczas którego skupiam się na rozwoju Twoich kompetencji oraz kompetencji Twoich pracowników. Dzięki temu, stajecie się bardziej efektywni w swojej pracy, co przekłada się na sukces Twojej firmy.

Miejsce i czas szkolenia, warsztatu Google Ads

Szkolenie dedykowane z Google Ads oferuję w dwóch wariantach. Wybór należy do Ciebie:

Jak długo trwa szkolenie?

Niezależnie od wybranej formy szkolenia, zapewniam Ci pełne wsparcie i zaangażowanie.

Poznaj Mnie - Współpraca oparta na zaufaniu

Chcesz wiedzieć kim jestem i dlaczego warto ze mną współpracować? Przeczytaj więcej na stronie o mnie. To ważne, abyś czuł/a się pewnie, decydując się na współpracę.

Co zyskasz i czego się nauczysz?

Jeżeli poszukujesz praktycznych umiejętności z zakresu Google Ads, to szkolenie połączone z warsztatami zdecydowanie jest dla Ciebie. Bez zbyt ogólnych stwierdzeń, tylko konkretna wiedza oparta na dokładnych przykładach, którą możesz zastosować w każdej branży i dla każdego rodzaju strony czy sklepu internetowego.

Dla kogo jest szkolenie, warsztat?

Jeżeli chcesz podnieść swoje umiejętności w zakresie Google Ads, to szkolenie połączone z warsztatami jest zdecydowanie dobrym wyborem. Dostarczam konkretną wiedzy, popartej dokładnymi przykładami. Bez zbędnych niejasności – „samo mięso”.  Praktyczne rozwiązania, które z powodzeniem zastosujesz w każdej branży i dla każdego typu strony czy sklepu internetowego.

Szkolenia przeznaczone dla:

Chcę otrzymać wycenę szkolenia!

Czy szkolenie z Google Ads dla Twojej firmy, zespołu brzmi jak idealne rozwiązanie? Skontaktuj się ze mną. Przedyskutujemy Twoje wymagania, a ja przygotuję program i wycenę dedykowanego szkolenia.

Co wyróżnia to szkolenie?

Dbam o to, aby program szkolenia był dostosowany do poziomu, doświadczenia, potrzeb i celów uczestników. Chcę, aby moje szkolenie przyniosły Ci realne korzyści.

Kładę nacisk na praktyczne aspekty wykorzystania Google Ads. Nauka poprzez działanie jest moją dewizą.

Szkolenie jest przydatne zarówno dla osób, które rozpoczynają swoją przygodę z Google Ads, jak i dla tych, które już prowadzą kampanie.

Korzystamy z najnowszych możliwości reklamowych i bieżącej wersji Google Ads.

Na szkoleniu, warsztatach dostarczam gotowe rozwiązania, które możesz zastosować w swoim biznesie.

Możesz pracować na swoim bieżącym koncie reklamowym lub tworzyć nowe konto Google Ads podczas szkolenia.

Dostosowuje warsztaty do Twojej branży i biznesu, dzięki czemu otrzymujesz praktyczne, gotowe do wdrożenia rozwiązania.

Podczas szkolenia dzielę się moimi doświadczeniami z realizowanych projektów oraz przemyśleniami na temat Google Ads.

Każdy uczestnik otrzymuje materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej (PDF, wideo).

Po zakończeniu szkolenia masz możliwość konsultowania wprowadzanych zmian na koncie.

W cenie szkolenia oferuje 1 godzinę konsultacji, podczas której odpowiem na wszystkie pytania dotyczące Google Ads i pokrewnych narzędzi, które pojawiły się po szkoleniu. To dodatkowy atut, który wyróżnia moje szkolenie na tle innych.

Prowadzący
Sebastian Radwan

Sebastian Radwan

Sebastian Radwan

Jestem certyfikowanym specjalistą wszystkich rodzajów kampanii Google Ads z ponad 11-letnim doświadczeniem w prowadzeniu, optymalizacji, audytach kampanii reklamowych.

Wiedza i praktyczne doświadczenie

Od 2012 roku jestem zaangażowany w marketingu cyfrowym, posiadając szeroką gamę umiejętności i wiedzy, które chętnie dzielę się podczas szkoleń i konsultacji. W mojej specjalizacji łączę strategie z różnych dziedzin marketingu z analityką internetową. Dzięki temu, mogę spojrzeć na każdy pojedynczy temat z obszernej perspektywy. Przykładam ogromną wagę do ciągłego doskonalenia swoich kompetencji, co potwierdza moja kolekcja licznych uzyskanych certyfikatów i specjalizacji.

Partner-RGB

Oficjalny Partner Google

Posiadam oficjalny status Google Partner. Jest to potwierdzenie najwyższej jakości usług związanych z prowadzeniem kampanii reklamowych. Od ponad dekady prowadzę kampanie reklamowe, co zaowocowało licznymi certyfikatami we wszystkich dostępnych obszarach reklamowych Google Ads (Marketing Platform).

Certyfikowany specjalista GA4

Dysponuję niezbędną wiedzę i umiejętności w obszarze analizy danych. Posiadam certyfikaty z zakresu indywidualnej analityki internetowej, obejmujące narzędzia: Google Analytics 4, Google Tag Manager, Google Looker Studio oraz Google Marketing Platform.

google-partner

Przykładowa agenda szkolenia

Zajęcia, warsztat szkoleniowy - zabierz swój komputer

Szkolenie podstawowe

Sprawnie buduj kampanie, twórz skuteczne reklamy i naucz się optymalizacji

1. Wprowadzenie do Google Ads

  • Potencjał i przewaga z Google Ads
  • Gdzie pojawiają się reklamy Google?
  • Dane, statystyki, obecne trendy i nowości branżowe
  • Wyszukiwarka, partnerzy wyszukiwania, sieć reklamowa Google

2. Typy kampanii, reklam Google Ads

  • Wyjaśnienie reklam tekstowych, graficznych, wideo, aplikacji
  • Reklamy statyczne, dynamiczne i elastyczne (RSA/RDA)
  • Objaśnienie kampanii produktowych (PLA) i Performance Max
  • Wstęp do remarketingu – reklamy śledzące użytkownika

3. Kreowanie strategii w Google Ads

  • Konfigurowanie konta Google Ads (wskazówki jak uniknąć błędów podczas konfiguracji)
  • Zarządzanie kontem – Kierowanie, lokalizacje, budżety
  • Zachowania użytkowników – Lejek sprzedażowy, ścieżka klienta i intencje zakupowe
  • Budowanie strategii prowadzenia kampanii oraz analiza wcześniejszych prowadzonych działań
  • Przykładowe strategie określania stawek Google Ads (CPC, CPA, ROAS i inne)

4. Słowa kluczowe

  • Rola słów kluczowych w wyszukiwarce
  • Wyszukiwanie, badanie i analiza słów kluczowych (Planer słów kluczowych)
  • Uporządkowanie słów kluczowych według tematów
  • Strategie dopasowań i wykluczeń

5. Konto, kampanie i grupy reklam

  • Hierarchia konta i planowanie struktur kampanii w oparciu na czynnikach
  • Tworzenie kampanii tekstowej (krok po kroku)
  • Segmentacja grup reklam w ramach kampanii
  • Korzystanie z list słów kluczowych, wykluczeń w kampaniach i grupach reklam

6. Tworzenie kampanii w wyszukiwarce

  • Tworzenie kampanii tekstowej RSA (krok po kroku)
  • Optymalizacja kampanii
  • Użycie list słów kluczowych i wykluczeń
  • Zrozumienie wyniku jakości
  • Ile płacisz za kliknięcia
  • Rozszerzenia i zasoby reklam

7. Copywriting reklam

  • Webwriting – praktyki pisania tekstów reklamowych
  • Tworzenie efektywnych i efektownych nagłówków
  • Optymalizacja treści reklam tekstowych
  • Sprawdzone techniki, porady i wskazówki

8. Analityka w Google Ads

  • Krótki audyt Twojej strony, sklepu (SEO, UX, CX)
  • Konwersja czyli mikro i makro konwersje / Dwa główne typy konwersji, które możesz użyć
  • Śledzenie konwersji (formularze, telefony itd.)
  • Efektywne kampanie przy użyciu Google Analytics 4
  • Analiza efektywności, prowadzonych działań – pierwsze raporty
  • Integracja z Google Search Console

9. Tworzenie kampanii reklamowych

  • Stworzenie kampanii tekstowej w wyszukiwarce
  • Stworzenie kampanii dynamicznych (DSA)
  • Stworzenie kampanii remarketingowych (RLSA)
  • Stworzenie kampanii Performance Max dla usług

10. Sesja Pytań i Odpowiedzi (Q&A)

Szkolenie średnio-zaawansowane

Dla e-commerce, B2B skuteczne domykaj sprzedaż z remarketingiem i shoppingiem

1. Google Ads dla sklepu internetowego (e-commerce)

  • Rodzaje kampanii display i wideo
  • Integracja z Google Analytics 4
  • Zntegrowanie z Google Merchant Center
  • Wyjaśnienie, konstruowanie oraz optymalizacja zagadnienia powiązanych z feedu produktowego

2. Kampanie graficzne i wideo

  • Wskazówki, wymogi, sugestie oraz porady na przygotowanie materiałów
  • Tworzenie reklam bez potrzeby angażowania grafików
  • Tworzenie kampanii GDN i reklam display’owych
  • Struktura i optymalizacja kampanii GDN

3. Kampanie Remarketing

  • Remarketing w Google Ads – efektywne narzędzie do ponownego prezentowania oferty użytkownikom
  • Konfiguracja grup odbiorców za pomocą Google Analytics 4
  • Niestandardowe grupy odbiorców – precyzyjne targetowanie reklam
  • Tworzenie kampanii remarketingowej
  • Tworzenie dynamicznej kampanii remarketingowej
  • Remarketing oparty na adresach e-mail (Customer Match)

4. Kampanie Discovery Ads

  • Tworzenie kampanii Discovery Ads
  • Grupy docelowe, kierowanie
  • Typy i funkcjonalności reklam Discovery Ads

5. Kampanie produktowe (PLA)

  • Budowanie struktury kampanii produktowej shoppingowej
  • Strategie struktury kampanii
  • Tworzenie kampanii shoppingowej PLA
  • Optymalizacja kampanii PLA

6. Kampanie Performance Max

  • Zalety i możliwości Google Ads
  • Tworzenie kampanii Performance Max
  • Optymalizacja kampanii
  • Strategia struktury kampanii

7. Kampanie DSA

  • Funkcjonowanie i potencjalna efektywność DSA
  • Tworzenie kampanii DSA na podstawie indeksie strony lub indywidualnego targetowaniu
  • Usprawnienia kampanii DSA
  • Kampania Brand – dlaczego jest istotna i wartościowa

8. Kampanie wideo

  • Tworzenie kampanii na YouTube
  • Grupy docelowe i optymalizacja kampanii
  • Remarketing na YouTube

9. Automatyzacja pracy i analiza danych

  • Ustawienie zautomatyzowanych reguł
  • Implementacja skryptów Googe Ads
  • Tworzenie list wykluczający słowa, frazy i witryny
  • Monitoring i optymalizacja pracy
  • Analiza efektywności kampanii reklamowych w Google Analytics 4
  • Raporty szyte na miarę – Tworzenie raportów spersonalizowanych
  • Wizualizacja danych w Google Looker Studio

10. Google Ads Editor

  • Omówienie. przegląd najważniejszych funkcjonalności narzędzia
  • Praktyczne wskazówki jak wykorzystać narzędzie do przyśpieszenia pracy nad kontem Google Ads
  • Arkusz kalkulacyjny + Google Ads Editor

11. Narzędzia sztucznej inteligencji (AI) z Google Ads

  • Wykorzystanie narzędzi AI do przygotowania wartościowych materiałów reklamowych

12. Sesja Pytań i Odpowiedzi (Q&A)

Chcesz wziąć udział w kompleksowym szkoleniu?

Napisz do mnie, a stworzę dedykowane szkolenie, warsztat dla Ciebie i Twojej firmy. Dostosowane do potrzeb, wymagań i wytycznych programu.

Dlaczego warto ze mną współpracować?

Niezależny Specjalista

Indywidualne podejście do każdego projektu z naciskiem na efekty »

Doświadczenie

Ponad 11 lat realizuję usługi, projekty w marketingu internetowym »

Specjalizacje

Szeroki wachlarz umiejętności, kompetencji marketingu internetowego. Potwierdzeniem są moje certyfikaty »

100% Zaangażowania

Skupiam się na efektach, Transparentne działania, Bezpośredni kontakt »

Porozmawiajmy o szkoleniu

Wybierz dogodną dla siebie formę kontaktu i porozmawiajmy o szkoleniu dla Twojego biznesu.
Szkolenie Google Ads - FAQ

Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania

Szkolenie dopasowane jest do grupy i poziomu, co oznacza, że niezależnie czy dopiero zaczynasz, masz już pewną wiedzę lub dysponujesz większymi umiejętnościami, a chcesz aktualizacji i wejścia na wyższy poziom – wykorzystasz ten czas maksymalnie

Szkolenie jednodniowe zazwyczaj trwa około 7-7,5 godziny (włącznie z 1,5 godz. na przerwy kawowe i obiadową)

Szkolenie z Google Ads prowadzę w dwóch wariantach (do wyboru):

  1. Online – łączymy się przez Google Meet, Zoom, Microsoft Teams
  2. Offline – stacjonarnie w siedzibie Twojej firmy, sali konferencyjnej

Tak, wystawiam faktury VAT i VAT UE