fbpx

Konsultacje Google Analytics 4

Prowadzisz samodzielnie, zlecasz firmie lub chcesz rozpocząć uruchomienie w Google Analytics? Znasz te pytania. Wspólnie znajdziemy odpowiedzi. Skonsultuj projekt, konto, strategię marketingową w Google Analytics 4 ze mną.

Rozwiążę Twoje wątpliwości

Problem z Google Analytics 4? Pozwól rozwiać Twoje wątpliwości. Przekaż problematyczne tematy, a ja zajmiemy się resztą.

Ekspert w Google Analytics 4 dostępny na wyciągnięcie ręki

Oferowane konsultacje marketingowe to idealne rozwiązanie dla osób, firm, specjalistów i agencji. Oferuję porady dotyczące m.in. konfiguracji konta Google Analytics, optymalizacji współczynnika konwersji, zwiększenia efektywności działań reklamowych i rozszerzonej analityki internetowej.

 

ga-logo

Cennik konsultacji Google Analytics 4

Przykładowe koszty prowadzenia konsultacji Google Analytics dla osób i firm

Konsultacje 15 min

0 15 min darmowej konsultacji
  • Porozmawiajmy na luzie o Google Ads
  • Poznajmy się zanim przejdziemy na płatnej konsultacji

Konsultacje 1 godzina

249 netto / godzina
  • Dla firm, osób potrzebujących doraźnego działania, porad​
  • Pakiet konsultacji przeznaczony kiedy potrzebujesz przygotować cały plan działania z wykorzystaniem Google Analytics, GTM, Looker Studio
  • Konsultacja online – Google Meet, Zoom, Skype
  • Konsultacja telefoniczna

Konsultacje 4 godziny

799 netto 4 godziny
  • Dla firm, osób potrzebujących rozwiązania problemu oraz wdrożenia i weryfikacji zmian
  • Pakiet konsultacji przeznaczony kiedy potrzebujesz przygotować cały plan działania z wykorzystaniem Google Analytics, GTM, Looker Studio
  • Możliwość podzielenia na kilka terminów
  • Konsultacja online – Google Meet, Zoom, Skype
  • Konsultacja telefoniczna

Przebieg konsultacji Google Analytics 4

1. Umów termin

Skontaktuj się ze mną przez mail, telefon lub formularz i wskaż propozycje terminu konsultacji.

2. Temat rozmowy

Określ czego oczekujesz od konsultacji i jakie kwestie chcesz poruszyć

3. Lista pytań

Przygotuj listę pytań, na które chcesz uzyskać odpowiedź

4. Konsultacja

Preferuję konsultacje zdalne przez Google Meet, Zoom lub Skype. Stacjonarne konsultacje przy min. 4 godzinach

Dlaczego warto ze mną współpracować?

Niezależny Specjalista

Indywidualne podejście do każdego projektu z naciskiem na efekty »

Doświadczenie

Ponad 11 lat realizuje usługi, projekty w marketingu internetowym »

Specjalizacje

Szeroki wachlarz umiejętności, kompetencji marketingu internetowego. Potwierdzeniem są moje certyfikaty »

100% Zaangażowania

Skupiam się na efektach, Transparentne działania, Bezpośredni kontakt »

Porozmawiajmy o współpracy

Wybierz dogodną dla siebie formę kontaktu i porozmawiajmy o Twoim biznesie.
Google Analytics 4 - FAQ

Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania

Konsultacje Google Analytics to usługa, która pozwala na skonsultowanie się z ekspertem w zakresie analityki internetowej w celu uzyskania pomocy i wsparcia w wykorzystaniu Google Analytics.

Korzyścią skorzystania z konsultacji Google Analytics jest możliwość optymalnego wykorzystania danych zbieranych przez Google Analytics w celu poprawy efektywności działań marketingowych i zwiększenia zysków firmy.

Podczas konsultacji Google Analytics omawiane są różne tematy, w tym m.in. konfiguracja Google Analytics, interpretacja danych, tworzenie celów, ustawianie śledzenia e-commerce i wiele innych.

Nie, nie musisz posiadać doświadczenia w analityce internetowej, aby skorzystać z konsultacji Google Analytics. Konsultacje te są przeznaczone zarówno dla początkujących, jak i zaawansowanych użytkowników Google Analytics.

Przygotuj pytania i problemy, z którymi spotkałeś się podczas korzystania z Google Analytics. Przeglądaj swoje dane, aby mieć pojęcie o sytuacji Twojej strony internetowej i zastanów się, w jaki sposób możesz wykorzystać konsultacje Google Analytics, aby osiągnąć lepsze wyniki.

Czas trwania konsultacji Google Analytics zależy od indywidualnych potrzeb i zapytań klienta. Zazwyczaj trwają od 1 do 2 godzin.

Możesz umówić się na konsultacje Google Analytics przez formularz, mail lub telefon.

Fakturę otrzymasz po omówieniu tematu oraz umówieniu terminu konsultacji marketingowych. Poproszę Cię o jej opłacenie przed konsultacjami.