Konsultacje Google Analytics 4
Prowadzisz samodzielnie, zlecasz firmie lub chcesz rozpocząć uruchomienie w Google Analytics? Znasz te pytania. Wspólnie znajdziemy odpowiedzi. Skonsultuj projekt, konto, strategię marketingową w Google Analytics 4 ze mną.
Rozwiążę Twoje wątpliwości
Problem z Google Analytics 4? Pozwól rozwiać Twoje wątpliwości. Przekaż problematyczne tematy, a ja zajmiemy się resztą.
Ekspert w Google Analytics 4 dostępny na wyciągnięcie ręki
Oferowane konsultacje marketingowe to idealne rozwiązanie dla osób, firm, specjalistów i agencji. Oferuję porady dotyczące m.in. konfiguracji konta Google Analytics, optymalizacji współczynnika konwersji, zwiększenia efektywności działań reklamowych i rozszerzonej analityki internetowej.
Cennik konsultacji Google Analytics 4
Przykładowe koszty prowadzenia konsultacji Google Analytics dla osób i firm
Konsultacje 1 godzina
-
Dla firm, osób potrzebujących doraźnego działania, porad
-
Pakiet konsultacji przeznaczony kiedy potrzebujesz przygotować cały plan działania z wykorzystaniem Google Analytics, GTM, Looker Studio
-
Konsultacja online – Google Meet, Zoom, Skype
-
Konsultacja telefoniczna
Konsultacje 2 godziny
-
Dla firm, osób potrzebujących doraźnego działania, porad
-
Pakiet konsultacji przeznaczony kiedy potrzebujesz przygotować cały plan działania z wykorzystaniem Google Analytics, GTM, Looker Studio
-
Konsultacja online – Google Meet, Zoom, Skype
-
Konsultacja telefoniczna
Konsultacje 4 godziny
-
Dla firm, osób potrzebujących rozwiązania problemu oraz wdrożenia i weryfikacji zmian
-
Pakiet konsultacji przeznaczony kiedy potrzebujesz przygotować cały plan działania z wykorzystaniem Google Analytics, GTM, Looker Studio
-
Możliwość podzielenia na kilka terminów
-
Konsultacja online – Google Meet, Zoom, Skype
-
Konsultacja telefoniczna
Przebieg konsultacji Google Analytics 4
1. Umów termin
Skontaktuj się ze mną przez mail, telefon lub formularz i wskaż propozycje terminu konsultacji.
2. Temat rozmowy
Określ czego oczekujesz od konsultacji i jakie kwestie chcesz poruszyć
3. Lista pytań
Przygotuj listę pytań, na które chcesz uzyskać odpowiedź
4. Konsultacja
Preferuję konsultacje zdalne przez Google Meet, Zoom lub Skype. Stacjonarne konsultacje przy min. 4 godzinach
Dlaczego warto ze mną współpracować?
Niezależny Specjalista
Indywidualne podejście do każdego projektu z naciskiem na efekty »
Doświadczenie
Ponad 11 lat realizuje usługi, projekty w marketingu internetowym »
Specjalizacje
Szeroki wachlarz umiejętności, kompetencji marketingu internetowego. Potwierdzeniem są moje certyfikaty »
100% Zaangażowania
Skupiam się na efektach, Transparentne działania, Bezpośredni kontakt »
Porozmawiajmy o współpracy
Wybierz dogodną dla siebie formę kontaktu i porozmawiajmy o Twoim biznesie.
Google Analytics 4 - FAQ
Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania
Konsultacje Google Analytics to usługa, która pozwala na skonsultowanie się z ekspertem w zakresie analityki internetowej w celu uzyskania pomocy i wsparcia w wykorzystaniu Google Analytics.
Korzyścią skorzystania z konsultacji Google Analytics jest możliwość optymalnego wykorzystania danych zbieranych przez Google Analytics w celu poprawy efektywności działań marketingowych i zwiększenia zysków firmy.
Podczas konsultacji Google Analytics omawiane są różne tematy, w tym m.in. konfiguracja Google Analytics, interpretacja danych, tworzenie celów, ustawianie śledzenia e-commerce i wiele innych.
Nie, nie musisz posiadać doświadczenia w analityce internetowej, aby skorzystać z konsultacji Google Analytics. Konsultacje te są przeznaczone zarówno dla początkujących, jak i zaawansowanych użytkowników Google Analytics.
Przygotuj pytania i problemy, z którymi spotkałeś się podczas korzystania z Google Analytics. Przeglądaj swoje dane, aby mieć pojęcie o sytuacji Twojej strony internetowej i zastanów się, w jaki sposób możesz wykorzystać konsultacje Google Analytics, aby osiągnąć lepsze wyniki.
Czas trwania konsultacji Google Analytics zależy od indywidualnych potrzeb i zapytań klienta. Zazwyczaj trwają od 1 do 2 godzin.
Możesz umówić się na konsultacje Google Analytics przez formularz, mail lub telefon.
Fakturę otrzymasz po omówieniu tematu oraz umówieniu terminu konsultacji marketingowych. Poproszę Cię o jej opłacenie przed konsultacjami.